INSTA LATELY

God kveld dere! Åhhh nå lover jeg bedre bilder fremover, jeg har nemlig akkurat bestilt meg nytt objektiv!! Jeg gleder meg helt vilt til å motta det i posten! Klønete som jeg er har jeg ødelagt to slike objektiv før *kremt*, men nå skal jeg være enda mer forsiktig!

Dagen i dag har blitt brukt på sykehuset hvor jeg har fjernet mandlene for andre gang. Jupp, du leste helt riktig! Jeg fjernet de rett før jeg skulle begynne på barneskolen, men har likevel slitt med ekstremt mange halsbetennelser i året og vært ganske sikker på at det har vært en del resten igjen på høyre side. Etter at legen fortalte meg at bare i vinter hadde de registrert 6 halsbetennelser på meg ble vi enige om å henvise meg til øre/nese/hals som da bekreftet mine mistanker. Det er ikke så lenge siden han da sendte henvisning til sykehuset for å fjerne det og allerede i dag var dagen her! Jeg har hatt veldig flaks med datoen, det var jo etter eksamen er ferdig, men før sommerferien setter inn for fult. Nå er jeg ikke rusa på morfin lengre og det kjenner jeg for å si det sånn, men heller disse smertene her i 1-2 uker enn svært mange halsbetennelser hele tiden. Anniken har vært så utrolig grei at hun har vært med meg hele dagen og det setter jeg så uendelig stor pris på! Det har jo også vært en mye lenger dag for henne enn meg, jeg lå jo tross alt to og en halv time i narkose. Så om ikke så alt for lenge er jeg nok på beina igjen og forhåpentligvis får jeg et liv uten så mye sykdom. Dere aner ikke hvor godt det skal bli!

@eliseamandan hvis du vil følge
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg