ANTREKK VS ANTREKK

Heihei!❤ Akkurat nå ligger jeg i senga uten å klare å snakke. Halsen er så vond etter operasjonen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, så kommunikasjonen mellom A og meg foregår halvveis på tegnspråk og halvveis på at jeg prøver å forklare med kroppsspråk og hendene. Jeg gleder meg veldig til det her er over for å si det sånn! Heldigvis fikk jeg med meg noen sterke smertestillende og jeg gleder meg til de kicker inn igjen! De hjelper i alle fall litt! Enn så lenge har jeg funnet frem noen tidligere antrekk. Hvilket liker du best?

-Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg