SOMMERFEST

God kveld! For litt siden kom jeg hjem fra en kjempekoselig sommerfest med linja. På linja mi har vi en egen festkommite og i dag var det klart for skoleårets aller siste fest! Den var hjemme hos ei fra linja og WOW så vakkert det var der! Jeg ble ikke så lenge siden jeg ikke er i form etter å ha tatt mandlene, men jeg er veldig glad for at jeg valgte å dra. Været var strålende og ikke minst var det utrolig god stemning! Åh jeg synes det er så koselig med linjefester og at hele linja finner på ting sammen. Det var 50-tallstema, men noen passende klær eksisterer ikke i garderoben min så da ble det antrekket under isteden. Jeg kommer til å dele noen flere bilder etterhvert, jeg må bare høre om lov til å dele de først med de som er på bildene:) Kameraet ble brukt litt i overkant mye, men sånn er det når du endelig har et fungerende kamera i hendene igjen haha.


 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg