PARTY

Linjefesten i går var vel omtrent definisjonen av idyll, bare se hvor fint det var! Jeg må også si at jeg er skikkelig imponert over hvor flinke folk var til å finne 50-tallsantrekk, bare se under her. All ære til Helene og de andre som ordnet for å få istand dette! Jeg pleier egentlig ikke å dele så mange hverdagsbilder, men kanskje jeg skal bli bedre til det? 

Jeg har døgnet til i dag siden døgnrytmen min er helt på kjøret, så jeg krysser bare fingrene for at jeg klarer å holde meg våken til tidligst klokken åtte i kveld. Da jeg kom hjem fra linjefesten (jeg dro veldig tidlig og hadde kun med iste som drikke) var jeg skikkelig sulten og gira på litt ordentlig mat. Jeg har jo ikke spist det på en uke på grunn av operasjonen. Så da kjørte jeg på med smertestillende og lagde hjemmelaget pizza. Jeg tror aldri pizza har smakt så godt før noen gang! Til tross for at de smertestillende jeg har fått er magiske gjorde det ganske vondt å spise, men det var SÅ verdt det! De siste nettene nå har jeg ikke drømt om annet enn mat hahah. Spesielt sushi, det MÅ jeg ha så fort dette her er over.


 

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg