DOWN TOWN

God kveld! I dag har jeg fått tatt den første av tre HPV-vaksiner og jeg ble positivt overrasket over hvor lite vond den var! Jeg anbefaler alle som er født mellom 1991-1996 å ta den, vi er jo så heldige at den har blitt gratis for oss nå også! Etter vaksinen tuslet jeg bort til sentrum for å være litt med Anni, som gikk med på å ta antrekksbilder av meg mot at squashen hun kjøpte ble med på noen av bildene. Resultatet ser dere på det første bildet hahah. Sånn går det når man maser litt for mye på å bli tatt bilde av, det går jo omtrent alltid utover Anni eller Andreas. Etter å ha tuslet litt rundt i byen tok jeg bussen hjem for å spise middag hos mormor og besse. Mormor lager alltid så himla god mat og jeg elsker å ha besteforeldrene mine to hus unna oss. Det er så koselig å bo nærme dem og ikke minst er jeg veldig glad for at vi har et så godt og nært forhold! På mandag reiser vi faktisk på tur med dem og det ser jeg veldig frem til!

-Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Lurt å benytte seg av tilbudet nå som vaksinen er gratis ja, måtte sjekke litt og mener å huske at den kostet nesten 4000 å ta ellers. Ikke er den vond heller som du sier, merket bare at jeg var øm i armen noen dager etterpå. Tar siste dosen i august, hehe. Kos deg masse på tur, fine deg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg