WHITE JEANS

Først må jeg bare si tusen takk for den gode responsen på gårsdagens innlegg! ♥ Jeg skal være ærlig å si at jeg ikke ble veldig overrasket over at mange kjente seg igjen, for jeg har sett det så mye rundt meg. Jeg skulle så inderlig ønske at jeg kunne utgjøre en forskjell og hjelpe noen, men jeg vet dessverre ikke hvordan.

Den fine genseren jeg har på meg på bildet under er det mamma som har strikket, den er jeg veldig glad i! Jeg er forresten er sånn,  person som trives best i svarte bukser, helst skjørt egentlig, men noen ganger må man utfordre seg selv litt også. Hvite bukser er dessuten veldig fint på sommeren! Jeg fant disse på salg til 120kr faktisk! Ikke minst er jeg veldig fornøyd med lengden på de! Til tross for at jeg er over gjennomsnittshøyden på kvinner i Norge pleier jeg å måtte brette buksene mine opp x antall ganger. Nå skal det også sies at jeg er veldig lang i overkroppen da og har korte bein og at dette er ankelbukser. Bildene under er tatt uten stativ og fjernutløser, utrolig nok gikk det sånn halvveis.

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg