RIGA NEXT

Hei og god formiddag! Nå har jeg endelig pakket ferdig (nesten i alle fall) og er straks klar for å bli hentet. Turen går til Riga med besteforeldrene mine og jeg gleder meg masse! Jeg kommer til å ta med meg pc og blogge der nede, så jeg håper dere vil følge meg på tur. Jeg vet i alle fall at jeg gleder meg til å ta antrekksbilder og masse andre bilder. Dette blir min første gang i Riga og jeg elsker å oppleve nye steder. Mormor og besse har heldigvis vært der før så de har full kontroll på hvor det er gode butikker å shoppe i. Selv om de er en god del år eldre enn meg er de flinke til å følge med på tiden og vet hva jeg liker. Til og med mormor er veldig flink med klær og det har hendt at jeg har lånt av henne før. Hun kler seg ikke som en gammel dame, men det ser ikke ut som om hun prøver å kle seg som en ungdom heller. Håper videoen faller i smak så hører dere fra meg etterpå.

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg