OSLO

Søndag kveld gikk jeg til Nora for å overnatte for i går var vi i Oslo og tok toget ganske tidlig. Jeg er vel ikke akkurat en morgenfugl (mildt sagt), selvom jeg så gjerne skulle ha vært det. Natten kom og jeg fikk ikke sove. Sist jeg tittet på klokken før jeg sovnet var det 10 minutter til den skulle ringe, likevel kom jeg meg opp og sovnet ikke før i 22-tiden på kvelden i går. Vi gikk veldig mye rundt i går, faktisk så gikk vi over 10 kilometer haha. Hvem har sagt at shopping ikke er trening? På meg ble det bare en notatbok, et headset, sminkeservietter og smågodt. Jeg prøver å spare penger så da blir det slik, men det gjør egentlig ikke noe, pengene spares jo til Londontur i august (wiiii).

Før vi skulle ta toget hjem fikk jeg møtt Vigdis også. Det var veldig koselig å se henne igjen! Vi måtte også bytte topper for hun hadde en genser som er min og jeg en t-skjorte som er hennes. De har vi faktisk hatt siden høsten ifjor haha, men ikke fått levert tilbake før nå. Sånn går det når man sjeldent ser hverandre. Alt i alt var det en veldig fin tur i går, men jeg angrer litt på at jeg valgte helt flate ballerinasko. 

-Elise Amanda

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg