BURSDAGSFEIRING

God ettermiddag! Andreas fylte jo 25 år i slutten av juli og jeg fyller 21 år i slutten av august så da bestemte vi oss for å slå sammen bursdagsfeiringene våre og invitere familie over hit for et familieselskap. Vi ble rundt 20 stykker i går og jeg vil si at selskapet ble vellykket! Det så ut som om alle koste seg og det var veldig god stemning. Jeg hadde det i alle fall veldig fint! Vi serverte brownies, eplekake og gelè som jeg hadde laget og mormor tok med en kake hun hadde laget og litt snacks. Kaken mormor laget var helt sinnsykt god, jeg skulle ønske dere kunne ha smakt den! Kattungene fikk være på et soverom mens vi holdt selskapet, men det var mange som var innom for å hilse på, noe de synes var veldig stas! Jeg fikk ryddet det meste etter selskapet i går, så nå gjenstår det bare litt.
 
Egentlig var planen i dag behandling på spis siden psykologen min endelig er tilbake fra ferie, men de hadde helt glemt å bestille taxi til meg så jeg fikk en ny time på torsdag isteden. Litt kjipt når det er mange uker siden forrige time… og det er ikke første gangen de surrer heller. Men på torsdag skal jeg dit og da håper jeg virkelig at de går med på å flytte meg til Larvik hvor jeg faktisk bor. Uansett, jeg håper dere liker videoen under! 😀 
 
 
 

-Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Tusen takk for sist, det var en veldig koselig bursdag med fine folk – god stemning!🤗
      Imponert over hva dere to får til!❤❤
      Stooor klem fra t. Bente

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg