LONDON DAY THREE

God kveld! Dag 3 i London ble brukt til sightseeing og en god del surring rundt. La oss si det sånn at stedsans egentlig ikke er vår greie i det hele tatt noe som endte med nesten en time bomtur fordi vi ikke forstod vi skulle gå av sightseeing-bussen og bytte til en ny. Så da ble det en god runde i sirkel på oss hahah. Vi gikk av til slutt og gikk like så godt rundt til de forskjellige tingene og vi fikk sett en god del. Noe av det morsomme er at vi gikk forbi mange steder vi var på språkreisen jeg var på for mange år siden og nostalgisk som jeg er måtte jeg fortelle Nora hver gang vi gikk forbi de stedene. Etter noen timer måtte vi komme oss tilbake til hotellet for å ordne oss til kvelden, men bussen år kom jo aldri.. Vi stod på et stopp som var merket med at bussen vår skulle stoppe der, men det gjorde den ei. Da det nærmet seg klokkeslettet vi hadde reservert bord på Planet Hollywood måtte vi bare hive oss i en taxi, slenge på oss klær og freshe oss opp i full fart før vi måtte løpe. 

Vi fikk tidenes blideste og koseligste servitør på Planet Hollywood, hun var så utrolig nydelig! Maten var også god og prisen var jo egentlig latterlig lav, i tillegg kom maten fort på bordet og stedet så jo helt rått ut! Etter restauranten så vi musikalen Matilda og jeg ble helt målløs. Hele forestillingen var perfekt og skuespillerne spilte så overbevisende, sang og danset så bra at jeg satt der med tårer i øynene, frustrasjon og andre ganger lo jeg så jeg trodde jeg skulle tisse på meg. Jeg anbefaler på det varmeste å se den om du har mulighet! Kulissene og sceneskiftene var også helt rått! Jeg tror dette er noe av det beste jeg har vært med på! Etter musikalen gikk vi oss litt bort, tok en drink på hotellet og så var det egentlig natta. Det var en utrolig fin dag i alle fall!

-Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Åh, så kjipt at bussen ikke kom når den skulle, men bra at det ordnet seg! Det virker som om du har hatt en fin reise til London, noe jeg virkelig unner deg❤️Jeg håper du lever litt på denne turen og at du klarer å glede deg over at du fikk oppleve dette de dagene du har det vanskelig. Klem fine du❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg