DOWN TOWN

Goood helg! Jeg har hatt fri fra skolen i dag og klager ikke akkurat på det! Klokken tolv tok jeg bussen til byen for å ha litt etterlengtet bestevenntid og det var utrolig fint! Jeg har ikke hatt så mye overskudd i det siste og formen har ikke vært helt på topp, så jeg husker nesten ikke sist jeg så Anniken og slik skal det jo ikke være. Vi tuslet egentlig litt rundt i byen og tok litt bilder. På Amfi så jeg en utrolig søt matboks jeg hadde lyst på og Anniken kjøpte den til meg som en del av bursdagsgaven min (wiii). Før vi sa hade tok hun meg med på en sushi-restaurant og kjøpte lunsj til oss. Trenger jeg egentlig å si hvor greit det var? Jeg elsker virkelig sushi haha! Anniken er egentlig ikke sååå glad i å ta bilder av meg (selvom hun er veldig flink), men hun gikk med på det mot at jeg flettet håret hennes. Grei byttehandel spør man meg. 

Nå er jeg hjemme igjen og skal straks smårydde litt. Det blir en litt sen og god middag på Andreas og meg i dag, nudler med grønnsaker og marinert sopp. Jeg lager så og si alle middagene fra bunn og omtrent alt er vegansk. Bare å hyle ut hvis noen vil ha oppskrifter forresten, jeg deler gjerne! Vi har også satt igang prosjekt puslespill som vi skal fortsette med litt på kveldene. Det er faktisk utrolig koselig å tenne lys, pusle og skravle litt på høstkveldene. Det kribler også utrolig mye i fingrene mine etter å ta bilder nå om dagen, så jeg får vel prøve å få tak i en fjernutløser straks. Min gamle har jeg ødelagt (knust mobilskjermen min har jeg også gjort). Jeg er litt klønete kan man vel si..

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg