KVELDSTANKER

Nå er det høstferie for min del og jeg har lyst til å bruke den på å puste, stable meg litt på beina. Den siste tiden har jeg helt ærlig vært litt ute på kjøret (med spiseforstyrrelsen altså) og jeg prøver desperat å komme meg ut av denne vonde sirkelen. Behandleren min har ikke hatt tid til meg på over en måned og på onsdag skal vi diskutere planen videre. Jeg gruer meg.
Jeg har lyst til å bruke ferien på å senke skuldrene, ha filmkvelder med Andreas og gå turer med han i fint høstvær. Jeg har lyst til å bruke en hel dag på biblioteket for meg selv. En annen dag på cafè hvor jeg kan skrive litt og drikke te. Jeg har lyst til å ta masse bilder i ferien og være litt kreativ. Danse i regnet og danse litt hjemme. Ha fine dager og kvelder fylt av latter med venninner. Men mest av alt skal jeg prøve å sortere tankene litt og komme meg på beina. Fremtiden har så mye fint å bringe, jeg må bare komme meg dit. Huske å puste. Minne meg selv på at det er lov til å falle, bare man reiser seg igjen fort nok. 

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg