STREET LIGHTS

God kveld/natt, kall det hva du vil! Nå er danseforestillingene ferdig, det går så alt for fort! På scenen når vi skal ut fra applaus spilles alltid “julenissen kommer i kveld” og HVER gang smeller julestemningen min inn. Når den kommer på, ja da er det jul! Jeg skal også innrømme at det bestandig kommer mye følelser i sving da og jeg kjenner en plutselig følelse av ekstrem lykke. Så gråter jeg litt fordi alt er så fint. Hver gang. Litt sært kanskje, men sånn er nå det.

Nå skal vi se gårsdagens episode av farmen og så er det rett i seng. Jeg planlegger forresten noen spennende youtube-filmer nå med juletema, dere burde glede dere! Den ene har jeg startet å filme til og jeg regner med den blir ferdig i løpet av neste uke. Det kommer litt an på når jeg får smisket meg til å bli filmet hahah. Andreas og jeg var en tur i byen her om dagen for julegaveshopping, der kommer bildene under fra. Håper du får en god natt søvn. Natta!

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg