SILVER

God formiddag! Da jeg kledde på meg etter å ha dusjet kom det fra Andreas: “neeei, ikke den buksa!”. Han hater omtrent alt av klær med glitter og glam, mens jeg elsker det haha. Jeg hadde egentlig tenkt til å dra en tur på treningssenteret før skolen i dag, men jeg sovnet ikke før litt etter seks på morgenen, så det var bare å glemme. Håper alle får en fin dag i dag! Nå må jeg løpe til timen!

Jeg så nå at det ser ut som om jeg har DEN camel toen, men det er rett og slett bare sømmen på buksen og måten jeg står på. Uansett, hva spiller det for noen rolle sånn egentlig? Jeg er så lei av at vi alltid på poste så forbanna perfekte bilder. 

Hva synes du om antrekket?

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg