GREASE

God kveld! Mens jeg var på trening i går fikk jeg en sms av venninnen min Nora at hun var i Larvik i halv ett tiden og lurte på om jeg ville bli med på en lunsjdate. Så jeg gjorde meg ferdig med det siste, slang meg i dusjen og løp så til bussen før jeg møtte henne i byen. Det ble en kjempegod lunsj på Hungry Heart (beste lunsjstedet i Larvik!) og en hyggelig prat. Nora bor jo ikke i Larvik nå så det er ikke så ofte vi ses, det skal bli greit når hun flytter hjem igjen! Etter det bar det ned i Bølgen for å se generalprøven til Grease. Musikk og danselinja jeg går på setter og Grease og det var HELT RÅTT! Jeg satt der med gåsehud og tårer i øynene omtrent mellom hele forestillingen. Skulle gjerne anbefalt dere å dra, men det er utsolgt (noe som er godt forståelig). Åhh, jeg er så stolt over klassen min!

Jeg er ikke med på scenen på årets forestilling, men jeg tar istedenfor bilder. Noe som også er veldig gøy da foto tross alt er en av mine største interesser. Under her ser dere noen av bildene jeg tok. Kan ikke få sagt det nok, WOW FOR EN FORESTILLING!

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg