OUTFIT AND DINNER PT. 2

Nå er jeg mildt sagt litt lei av kulden og vandret derfor rundt i dette hjemme her om dagen. Kroppen min tåler kulde så dårlig, jeg får så vondt i hele kroppen og så er jeg tidenes frysepinne. På skolen på mandag satt jeg faktisk på en varmeovn med pulten inntil istedenfor på stolen haha. Jeg er skikkelig redd for å få anfall hele tiden også, da jeg har kuldeallergi (google det gjerne), men heldigvis får jeg anfall langt sjeldnere enn jeg gjorde før og det er årevis siden jeg fikk anafylaktisk sjokk av kulden, så jeg slipper å drasse rundt på en epipen 24/7 nå!

Egentlig skulle jeg trene i dag og til treningssenteret må jeg ta to forskjellige bussen. Men fordi den første bussen var ganske forsinket rakk jeg ikke den andre fra sentrum. Så i sentrum sendte jeg en pakke jeg skulle sende og så dro jeg hjem igjen. Jeg orket ikke vente 55 minutter på ny buss rett og slett og selv om jeg kunne ha ventet inne på enten coop eller på senteret var det sååå kaldt der. Men i morgen blir det ukens første treningsøkt før skolen:)

Til middag her om dagen slang jeg sammen min egen versjon av en rask chilli sin carne og her kommer oppskriften. Du trenger: en boks hakkede tomater ♥ 1 gul løk ♥ 2 fedd hvtløk♥ 1 boks kidneybønner ♥ 1/2 squash ♥ 1 gul paprika ♥ koriander, pizzakrydder, salt, pepper og chiliflak ♥ tortilla chips med salt ♥ ris. Slik gjør du: kok ris som anvist på pakken. Sett en stekepanne på middels varme med litt olje. Stek squash og sett det så til side. Hell litt mer olje i panna og stek løken, for så å putte oppi paprika og hvitløk, stek dette til det er mykt. Hell tomatene og bønnene over og smak deg til med krydder. La det stå og putre en stund. Serveres med ris og tortilla chips. Velbekomme!

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg