SPRING

ENDELIG er det varmt nok til å gå i noen andre klær enn en svær boblejakke, svære klumpete sko og yogabukse med ulltøy under! Nei, jeg overdriver faktisk ikke. Så det å endelig kunne gå i noe man liker uten redsel for anafylaktisk kuldesjokk føles temmelig greit (ta det med sjokket med en liten klype salt, det er år siden sist det skjedde)! Det er vår og det har det vært en stund, til tross for at jeg frem til nå har hatt følelsen av at jeg har vært bosatt på Antarktis. Akkurat nå sitter jeg faktisk på skolen klar for norskøkten som begynner straks og så er det rett til styremøte med Vestfold Unge Venstre i Tønsberg etterpå. Heldigvis går det skolebuss dit, men på veien hjem blir det en lang tur med rutebussen. Passe greit for meg at bestevenninna mi skal ta samme buss, så kan jeg plage henne med skravlingen min på veien hjem hehe. Ønsker alle en god dag og vil bare minne dere på å prøve å gjøre det beste ut av den. Snakkes!

-Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg