NEW IN

GOOOOD VÅR!! Om det går an å si det? Jeg er veldig gira for været for tiden, det er så deilig! For en liten stund siden klikket jeg hjem noen nye klær og jeg er veldig fornøyd! Bortsett fra leveringen, for tror dere ikke pakken endte opp i et annet fylke da? Heldigvis har jeg en kompis som var så grei at han kjørte meg for å hente den. Jeg blir jo ikke å se i vanlige klær så mye fremover siden russedressen skal på fra onsdag av (åh, jeg gleder meg!), men overdeler kommer jeg jo til å bruke litt forskjellig av fremover.
Men angående tiden fremover, det er jo snart eksamenstid også og jeg vet jeg i alle fall skal ha eksamen i norsk og klassisk ballett, jeg bare ber til høyere makter om at jeg ikke kommer opp i nynorsk. Historie derimot gjør det meg ikke så mye å komme opp i, men akkurat nynorsk.. jeg kan sitere kommentaren jeg fikk på min nynorsktentamen i 10. klasse: “her har vi en blanding av bokmål, svensk, litt nynorsk og mye av et språk du har funnet opp selv”. Det sier vel egentlig sitt.
 
Anyway, jeg håper dere liker videoen!
-Elise Amanda
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg