VLOG – RUSSEKNUTER, FEST, TRENING

Her om dagen prøvde jeg meg på en vlogg for første gang og vel.. jeg kan konkludere meg at jeg fremstår ekstremt klein og at vlogging ikke er noe for meg haha. Litt bedre var det på de klippene hvor jeg ikke bare snakker med kameraet i alle fall. Jeg har egentlig veldig mye inspirasjon i klesveien nå om dagen, men siden det er russetid så blir det russebuksen hele tiden (noe som i grunn er veldig digg). Uansett så tenkte jeg å prøve å få laget en “spring lookbook” i nærmeste fremtid! Det er så mye som skjer om dagen bare, både på skole, med russetid og privat. Men mer om det senere. 
 

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg