RUSSETIDEN 2018

Nå er RT over og hei hvor fort den tiden har gått! Jeg har kost meg skikkelig og dagene har egentlig bare flydd avgårde! Ekstra ekstra godt kjennes det å endelig være i mål! De fleste feirer at 13 års skolegang er gjennomført, men for min del så er det 16 års skolegang. Det tok litt tid, men det gikk! Det var flere rundt meg som ikke hadde troen, som virkelig mente og sa at jeg ikke kom til å klare det og da kjennes det også ganske godt å motbevise det! Det er lov til å være litt stolt av seg selv da? Jeg vil tro det. Nå er det bare noen få skoledager igjen og siden jeg ikke kom opp i nynorsk (halleluja!) så er vet jeg at jeg kommer til å stå i alt! Første eksamen er på fredag og den er i norsk bokmål. Jeg krysser også fingrene for at jeg ikke kommer opp i historie, ikke på grunn av selve faget, men jeg har vært litt treg ute med å bestille time til nytt pass og det eneste som var ledig i tide er på eksamensdatoen til historie.. Hehe, typisk meg. Så har jeg jo balletteksamen og den har jeg skikkelig nerver til! Heldigvis har vi en del treninger igjen før den kommer.

Søndag til onsdag var jeg forresten på vurderingsopphold på Modum bad. Så da jeg kom hjem var det bare å hoppe i russedressen og så komme seg til natt til 17. arrangementet. Alle på gruppa mi på Modum ble tilbudt plass, utenom meg, noe jeg tok veldig tungt. Heldigvis så de motivasjonen min og de skrøt meg opp i skyene for innsatsen min, så jeg får komme til et nytt vurderingsopphold allerede i august da de egentlig ville ha meg inn fortest mulig. Jeg håper så inderlig at jeg får plass! 

Håper alle hadde en fin feiring i går forresten! Hipp hipp hurra! 

-Elise Amanda

1 kommentar
    1. Selv greide jeg ikke vente med russetiden, da jeg ville feire med de som var like gamle som meg (selv om jeg fullførte noen år senere) Godt å se at du har kost deg, og masse lykke til videre <3 Jeg ser på FB at du oppdaterer, og klikker meg inn av og til =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg