WEDNESDAY

Forsov jeg meg litt i dag? Jupp. Kom jeg opp i eksamen i dag? Nope! Åh så deilig det var! Med andre ord, jeg er ferdig med vgs for godt! Det er så utrolig blandede følelser og jeg har sett frem til denne dagen så lenge! Nå som den er her er det jo selvfølgelig utrolig godt å endelig ha fullført etter 6 år (!!), samtidig er det litt trist. Hva gjør jeg nå? Det blir skikkelig rart til høsten å ikke skulle tilbake! I dag skulle jeg egentlig hatt eksamen i klassisk ballett, men søsteren til eksaminator døde, så eksaminator dro tilbake til England. Den forstår jeg utrolig godt! Så eksamen blir utsatt til onsdag om en uke med en ny eksaminator.

Etter å ha sett eksamenen til de i danseklassen som kom opp i dans i går dro Ingrid, Sunniva og jeg til Fritzøe brygge for å ta noen bilder. Det var utrolig gøy å ta bilder av Ingrid, jeg tror jeg aldri har tatt bilder av noen som er så fotogen før! Resultatet viser jeg dere senere, men jeg ble skikkelig fornøyd! 

(bildene er tatt av venninna mi Ingrid Emilie)

-Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Står utrolig respekt av det at du har fullført VGS – med tanke på den reisen du har hatt de senere år. Utrolig stolt og imponert over deg Elise. Hilsen en stolt og imponert pappa❤️👍. GID

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg