WISH HAUL | YAY OR NAY?

God morgen! I går var jeg hos ei venninne med en del andre på grillfest og det var utrolig koselig! Jeg drakk ikke mye så formen i dag er ganske fin og jeg tenker meg derfor en tur på treningssenteret senere i dag, eventuelt gjøre litt yoga hjemme. Jeg filmet også en film i går som jeg begynte å redigere på før festen og gjett hvem som satte seg ned for å gjøre den ferdig da hun kom hjem? Joda, det var meg. Det var egentlig ganske greit, så kunne jeg sette den til opplasting da jeg la meg. Nettet her er tregt fra før og å laste opp en film tar flere timer i tillegg til at det trekker hele nettet, så det var ingen dum idè! 

Uansett, over til overskriften: jeg har bestilt litt klær og diverse fra Wish i det siste og har dermed laget en video om hva jeg har kjøpt. Ikke minst så vurderer jeg kvaliteten på produktene og hvordan produktene ser ut i forhold til bildene som blir brukt til å reklamere for dem. Burde man bestille noe fra wish eller ikke? Hva burde man eventuelt være obs på om man skal bestille? Se videoen så får du vite.

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg