VEGANSK MEAL PREP – 7 DAGER

God helg dere! Nå tenkte jeg å dele den første matlagingsvideoen jeg har laget med dere! Den ble ikke helt vellykket og det gikk litt fort i svingene merket jeg etter å ha filmet, men da vet jeg hva jeg kan endre på til neste gang. Jeg tenkte å få filmet en til (og litt bedre) video i løpet av sommeren med en vegetarisk ukesmeny hvor alle dager er forskjellige og hvor middagene er studentbudsjettvennlige. Høres det spennende ut? 
 
I morgen drar jeg forresten til Mallorca og jeg gleder meg så mye! Nå gjenstår det bare å pakke det siste + ordne litt her hjemme før vi drar og så er vi klare! Det blir nok ikke så mye søvn på meg i natt, for jeg gleder meg så mye! Jentene våre (kattene) blir jo hjemme, men to venninner av meg som de liker godt skal passe dem, så jeg tenker de også kommer til å kose seg! Neste gang jeg oppdaterer her er enten på flyplassen eller Mallorca. Åh som jeg gleder meg!!
 

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg