BY THE POOL

Goood morgen! Frokosten er inntatt og nå skal jeg bare smøre meg med solkrem før jeg tusler ut til det ene bassenget. På hotellet er det faktisk flere bassenger – et til å kun svømme i, et vanlig som også inneholder en side for barn, ett boblebasseng, ett på spaavdelingen og ett med forskjellige vannmasasjeting. Jeg tok massasje i går og herregud hvor godt! Det var utrolig behagelig, i tillegg fikk hun løst opp alle de vonde muskelknutene mine. Etter timen gikk jeg faktisk med strak rygg naturlig og uten smerter. Når skjedde det sist liksom? Det må ha vært på barneskolen en gang. Jeg prøver meg forresten på en vlog i dag så det blir spennende! Tenker jeg skal få redigert den i kveld så kommer den ut en gang da eller i morgen. Men nå, nå skal jeg logge av og komme meg ut. Dagene her flyr jo avsted!

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg