FLOWERS

God dag! Jeg hadde helt glemt å poste dette antrekket så da får dere se det nå! Jeg har også fått redigert ferdig en vlog i dag så den kommer i kveld eller i morgen. Tenk at det allerede er nest siste kvelden vår her nede, hvor i all verden blir tiden av? Jeg føler at vi spiser frokost, soler oss og bader en time med lunsj presset inn der, for så å gå til middag og så er det omtrent natten igjen. Tiden går virkelig fort når man har det fint. Jeg skulle ønske jeg hadde hatt mulighet til å reise masse, spesielt til steder som ikke er påvirket av turisme. Jeg vil dra til Kenya, til en omtrent øde øy i middelhavet, jeg vil til folksomme gater i India og jeg vil se små landsbygder i Kina. Jeg har en så stor trang til å se og oppleve verden. Bli kjent med nye kulturer og ikke minst mennesker. Og på reise føler jeg at jeg finner meg selv. Jeg kan puste. 

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg