ONE DAY IN MY LIFE

Hola! Siste dagen her nede allerede.. Her om dagen filmet jeg litt og slang det sammen til en video, så da får dere se hva vi gjorde den ene dagen her nede. Dagene har egentlig vært ganske like, men vi har jo selvfølgelig variert litt. Nå skal vi ta en drink for så å leie sykler. Hvis dere følger meg på instagram (@eliseamandan) ser dere hvilken vi skal leie. Da vi spurte om prisen på sykkel her om dagen sa damen bak disken “dere vil vel ikke ha den med hest så, de” og lenger kom hun ikke før jeg brøt inn at det var akkurat den jeg ville leie haha. Etter sykling tar vi oss en tur ned på stranden, jeg må jo få badet i havet en gang før vi drar. Når jeg tenker meg om har jeg ikke badet i havet i år i det hele tatt.. og jeg som alltid har badet før 1. mai. Håper dere liker videoen!
 

-Elise Amanda
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg