STAVERN

Det var veldig koselig med en dag og en natt i Stavern i går! Vi så VM-kampen og jeg tror det er den mest underholdende kampen jeg noen sinne har sett haha. Huset vi var i ligger rett ved brygga i Stavern så etter kampen tuslet vi et hus ned bare for å dele en flaske vin ute. Andreas og jeg hadde tatt med Alias (eneste spillet vi har i grunn, men veldig artig!) og som vanlig vant vi jentene hehe. Til guttas fortvilelse. Neida, de ble ikke så fortvilet som vanlig. Vi fikk besøk av en til og da bestemte vi oss for å heller spille amerikaner. Jeg har fått helt dilla på det kortspillet i det siste og jeg prøver å få folk med ved hver anledning som byr seg. Det er så utrolig gøy og hvis du ikke har spilt der før anbefaler jeg å samle en gjeng for å lære dere det. Vi spilte vel til klokken var nærmere 03.30 og det sier jo sitt.

Mens vi satt ved brygga tok Andreas noen antrekksbilder av meg. Han er jo veldig grei som gidder det, men det er begrenset hvor lenge han faktisk gidder å knipse. Så bildene blir jo så som så, men denne gangen ble de ikke så alt for verst? 

Hva synes du om antrekket?

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg