DIY UNICORN BIRTHDAY

Hei! Det er så rart å ikke ha skolestart nå. De siste 16 årene har jeg jo hatt det og nå har jeg plutselig ingenting. Heldigvis har jeg jo dansing på dansestudioet, men i går var litt av en dag sånn sett. E18 ble stengt i går noe som resulterte i at bussen min til den første dansetimen ble 50(!!!) minutter forsinket og bussen skal jo gå hver halvtime. Dansetime nummer to ble det ikke noe av engang. Heldigvis ble det innsett at å stenge E18 i rushtiden fører til totalt kaos og dermed blir det kun nattarbeid fremover. Jeg vet om flere som bruke over 3 timer på en strekning som vanligvis tar 30 minutter. Neste uke blir det heldigvis andre saker og det blir da litt lettere (og mulig haha) å komme seg til dansing.
 
Uansett, jeg feiret jo bursdag for en del dager siden. Jeg har jo ikke bursdag før om 1 uke, men siden omtrent alle vennene mine ville dratt til alle landets kanten når jeg faktisk har bursdag valgte jeg å feire det tidlig. Temabursdag er jo alltid gøy og jeg gikk for enhjørning gitt! Under her ser dere dekorasjonstips, kaketips og DIY’s til temaet enhjørning. Håper videoen faller i smak!
 

-Elise Amanda

2 kommentarer
    1. åå skjønner deg godt at det er rart å ikke skulle begynne på skolen igjen. Det tar ltt tid å vende seg til, men det kommer nok. Kjempefin video, unicorn høres morsomt ut:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg