LAST DAY OF SUMMER

For noen få uker siden la jeg vinterdyna på hylla og byttet den inn med sommerdyne. Til tross for flere tropenetter er jeg til syvende og sist ei skikkelig frysepinne. To uker etter å ha byttet bort vinterdyna angret jeg og i dag skal den tilbake. De siste nettene har jeg sovet med ull og fleece.. Det er uvant at det er så kaldt, til tross for at det ennå er sommer (nå skal det sies at allerede i morgen er første dag av høsten). Jeg hadde bursdag 28. august og vanligvis har jeg kunnet gå i t-skjorte og shorts da. Men hei, jeg skal ikke klage, sommeren i år har jo vært så varm atte! 

I dag har jeg vært med Andreas en tur til sentrum, jeg har filmet litt og ellers bare ryddet litt hjemme. Nytt sengetøy henger til tørk nå og jeg krysser fingrene for at det er tørt til kvelden! Å legge seg på et nyvasket soverom med nyvasket sengetøy er sååå deilig! Under her har dere forresten dagens antrekk! Jeg skal prøve å bli flinkere til å poste antrekkene mine forresten. Håper alle får en fin helg! 

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg