20 spørsmål

1. Kan du beskrive deg selv med 5 ord?    
Engasjert, omsorgsfull, klønete, skravlete og sta.

2. Hva har du alltid i vesken?
Nå er det begrenset hvor ofte jeg bruker veske, men ting som mobil, nøkler, bankkort og busskort er alltid med. Ofte leppepomade også, jeg får helt fnatt av å ha tørre lepper uten å kunne gjøre noe med det.

3. Hvilke nettsider/apper besøker du daglig?
Nyhetssider, mail, facebook, instagram og snapchat. 

4. Hvem ringer du til når du er sint/lei deg? 
Jeg foretrekker sms, men det blir som regel kjæresten min. Eventuelt bestevenninna mi eller pappa. 

5. Hva bestiller du på café?
Hm, nå er jeg ikke så ofte på café, men det blir som regel te, pinglekaffe eller kanskje en salat. 

6. Hva var det siste du skriblet ned på papir?
“Oppvaskmaskin”. Jeg er avhengig av planleggingsbok hvor små og store gjøremål noteres. Følelsen av å ha kontroll og også å kunne krysse av ting etter de er gjort er så god! 

7. Hvilke uvaner har du?
Jeg tror ikke jeg har så mange. Jeg bet negler før, men det er det årevis siden jeg sluttet med. Å ta meg selv i håret kanskje? Det gjør jeg litt for ofte. 

8. Har du en melding eller beskjed du aldri kommer til å glemme?
Ja, så absolutt!

9. Føler du deg ung eller gammel for alderen?
Både óg. Noen ganger føler jeg meg 90, andre ganger 14. Sitte hjemme en kveld, se på tv 2 hjelper deg, lese ukeblad og strikke? Ja takk! Se barnefilmer, tulle rundt og være barnslig? Ja takk!

10. Har du en eller flere sanger du aldri går lei?
Ja, jeg har noen på den ene spillelista mi på Spotify og på iPod´en som har vært der i årevis. Likevel så føler jeg det blir så personlig å dele akkurat hvilke sanger? Rart det der, det er jo ikke mine ord i sangtekstene. Samtidig som tekstene ofte treffer meg svært personlig og jeg ville følt meg totalt blottlagt. 

11. Har du noensinne vært i en ambulanse?
Ja.

12. Har du noen piercinger?
Jeg hadde i navlen, men den er det lenge siden jeg tok ut. Nå har jeg tre hull i hvert øre + et i den ene nesevingen. 

13. Hva synest du om tatoveringer?
Det kommer jo helt an på tatoveringen det! Men på generelt grunnlag så JA! Selv har jeg to stykker. En delfin på ankelen fordi jeg elsker delfiner og sa da jeg var liten at jeg skulle ta det da jeg ble stor. Det gjorde jeg. Litt sta noen ganger, men jeg angrer ikke. Jeg har også en rose på venstre overarm. Det blir nok flere etterhvert for å si det sånn.

14. Norge på sitt beste?
Åh, det må være den vakre naturen vår det! Den første sneen som faller på vinteren, fjord og fjell, bladene som skifter til nydelige farger på høsten, de første vårblomstene og sene sommerkvelder i solnedgangen. 

16. Hva gjør deg trist?
Mennesker. Mennesker er så egoistiske vesen og jeg blir trist og oppgitt hver dag over hvordan enkelte oppfører seg. Dyremishandling, mobbing, rasisme, diskriminering, krig, drap av dyr for nytelsen av smaken på det, liten respekt for naturen og lista kan fortsette ut i evigheten. Ikke misforstå meg, det finnes gode mennesker, men i bunn og grunn er vi svært egoistiske. 

17. Hvilke idretter har du vært innom?
Fotball, håndball, allidrett og dansing. Jeg tror ikke det er flere? Jeg gikk også på babyturning eller noe i den duren en gang i tiden, men det kan jeg selvfølgelig ikke huske stort av. Jeg spilte fotball i 8-9 år, men etter jeg fikk kuldeallergi ble det svært vanskelig å fortsette og valget falt da på å begynne på dans. 

18. Hva gjør deg glad?
Det er mye det og det er lite, alt ettersom hvordan man ser på det. Det skal ikke så mye til for å gjøre meg glad, jeg setter stor pris på mye av det rundt meg. 

19. Om du kunne reist til et land akkurat nå, hvor ville du reist?
India! Jeg har så lyst til å se India, oppleve kulturen, maten, menneskene, arkitekturen og alt egentlig. Ellers har jeg en stor kjærlighet for England. 

20. Hvor er dine drømmedestinasjoner?
India, Maldivene, Kenya og Rusland. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg