“AUTUMN IS A SECOUND SPRING WHEN EVERY LEAF IS A FLOWER”

Det var en koselig kveld i går! Bestevenninna mi ringte meg for å egentlig snakke om en jumpsuit hun hadde kjøpt som hun lurte på om jeg ville prøve. Etter å ha sett bilde av den sa jeg ja og hun bestemte seg like så godt for å kjøre opp til meg. Og siden hun først skulle kjøre opp til meg og vi begge egentlig ikke hadde noe å gjøre tok vi like så godt en tur til Sandefjord. Vi tuslet litt rundt på Hvaltorvet til det stengte og så tok vi turen innom Obs før vi satte kursen hjemover igjen. Det er så koselig med slike spontane ting som dette. Til tross for at jeg er planleggings-freak til tusen er jeg utrolig nok ganske spontan av meg også. Som den gangen det regnet ute og jeg tenkte at “nå hadde det vært deilig å vært i syden”, fant billetter og dro samme kveld. Det ble en kjempefin tur til Hellas det! Noen som kjenner seg igjen? Og hva synes du om gårsdagens antrekk?

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg