EVERYDAY MAKEUP

God kveld! Jeg har spilt inn en sminkevideo i dag og det er egentlig litt artig fordi jeg vet egentlig ikke helt hva jeg driver med når det kommer til sminke. Klæsjer noe rundt om i ansiktet og håper på det beste hehe. Litt bedre enn jeg var før har jeg jo blitt med årene, men jeg setter stor pris på tips! Jeg har også begynt å spille inn en video til med litt høstantrekk. En liten lookbook rett og slett, det begynner jo å bli en stund siden forrige. Jeg tenkte også å høre med Andreas etterhvert om han ville bli med å spille inn en video hvor han sminker meg, ordner håret mitt og finner et antrekk til meg. DET kan bli artig hahah! Nå er han ikke så alt for verst med klær, det andre derimot.. det kan bli interessant. 

Ellers er jeg sinnsykt stresset om dagen. Allerede på søndag skal jeg på Modum bad igjen. Litt kjipt at det ikke gikk an å utsette det til høstferien, men sånn er det bare. Jeg gruer meg virkelig, men heldigvis blir det litt lettere på noen områder denne gangen siden jeg vet mer hva jeg går til. Uansett, håper videoen faller i smak! Og beklager for litt ensformig vinkel på filmingen hehe. 

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg