SEVEN YEARS

For ca 7 år siden startet jeg denne bloggen og siden den gang har det vært ganske mange antrekksbilder som har blitt postet her. Jeg fant ut at jeg skulle ta en liten titt tilbake i arkivet mitt og jeg må le litt av hva jeg fant. Man kan vel si det sånn at stilen min, poseringen og fotograferingen min har forbedret seg noen hakk haha. Godt er det! Bildene til venstre nedover her er ikke så alt for gamle, mens bildene til høyre er ganske gamle. Noe av det som er artig med å ha hatt en blogg så lenge er jo nettopp det å kunne se tilbake på ting! Det verste er jo nesten det at jeg ikke en gang fant de verste gamle bildene. 

Spol tilbake til 7. og 8. klasse og jeg gikk kledd i tyllskjørt, bare svart, med sløyfer og striper og ikke minst masse eyeliner. Etterhvert ble stilen min bare merkelig som dere ser til høyre og nå de siste årene har jeg følt at jeg endelig begynner å finne “min” stil. Ikke at det under her er de beste eksemplene, men det er fortsatt meg. Det er rart at ting man før synes var så fint kan man se på som grusomt senere. Har din stil forandret seg mye?

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg