ORANSJE

Åh jeg blir så rørt over alle de gode ordene dere har lagt igjen her og på meldinger de to siste dagene! Tusen hjertelig takk! ♥♥♥

Jeg har prøvd så godt jeg kan å videreføre opplegget fra Modum Bad her hjemme, men jeg skal ikke lyve å si at det ikke er tøft. Selvfølgelig er det tøft. Men jeg gjør det bedre enn forventet og jeg legger alle krefter inn i det. Nok prat om det akkurat nå, jeg kan jo heller fortelle dere litt om dagen min i dag! Siden jeg er tidenes B-menneske og har naturlig døgnrytme som er flaggermus hadde jeg på vekkeklokke i dag for å våkne tidlig nok til å kunne få noe ut av dagen. Etter å ha dusjet og ordnet meg ble jeg med kjæresten min da han skulle øvelseskjøre. Litt (veldig) nervøs var jeg da han tok over rattet, men etter å ha sittet på litt skjønte jeg fort at jeg ikke hadde trengt til å være det haha. Litt senere møtte jeg bestevenninna mi i byen hvor jeg fikk gjort unna noen ærend og så kjørte vi litt rundt og tok noen bilder før vi dro en tur innom leiligheten hennes. Jeg holder forresten på å lage en “en uke med min klesstil på høsten” video, så den kommer så fort jeg er ferdig med den. Jeg holder også på å planlegge en video som handler om hvordan man kan få det bedre med seg selv, det er noe jeg har hatt lyst til å lage lenge! Litt senere får vi kanskje besøk her hjemme, så det tror jeg blir koselig. Enn så lenge får jeg komme meg opp av sofaen for å vaske badet og gå meg en tur. Jeg ELSKER ELSKER ELSKR å gå tur på høsten! 


 

-Elise Amanda

6 kommentarer

Siste innlegg