DOWN TOWN

Heihei! Jeg tok en tur til byen i dag for å møte Maud og det var så koselig å se henne igjen! Hun har jo flyttet til Drammen så da er det ikke så ofte vi ses. Vi ble sittende noen timer på cafe hvor vi skravlet masse. Sånn er det når man ikke har sett hverandre på en god stund. Akkurat nå sitter vi i stua hjemme hos meg og skal lage oss gulrotsuppe. Jeg tror det er noe av det beste jeg vet å spise til middag på høsten! Vi tok også en del bilder i byen og de av Maud ble såååå fine! Jeg skal vise dere dem senere. Genseren jeg har på ser forresten litt liten ut fordi den er litt liten. Den er egentlig ganske baggy, men siden jeg ikke er 10 år lenger er den litt tight og kort. 

ps: minner om spørsmålsrunden i innlegget litt lenger ned

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg