GREEN

Noe som er ganske OK med høstferie er at venner kommer tilbake til Larvik i ferien! Det er jo så mange som studerer rundt om i Norge og ikke minst rundt om i verden. Da er det ganske så fint å kunne være litt sammen igjen. Litt etter jeg stod opp i dag tok jeg bussen til treningssenteret og det ble en veldig god økt i dag med Nora. Vi dusjet like så godt og ordnet oss på treningssenteret, jeg liker egentlig dusjene der bedre enn den hjemme. Det sier hvor fint det er der eller fælt badet hjemme er. Vi snakker mørke sjøgrønne respatexplater på badet hjemme.. Noe som får det lille badet uten vinduer til å virke enda mindre, i tillegg til at det er så langt fra min smak som man kommer haha. 

Vi skulle egentlig ta bussen til Fritzøe brygge for å ta noen bilder, men gikk isteden til Nora for å hente bil så vi kunne kjøre. Genseren jeg har på meg på bildene under er Nora sin og jeg falt skikkelig for fargen! Jeg har vel ikke brukt grønn siden tidlig barneskolen en gang, men jeg følte det fremhevet øynene mine veldig. Bildene ble knipset i en fei da vi begge var skrubbsultne. Så fort vi kom innenfor døren var det rett opp på kjøkkenet. Jeg tror jeg aldri har laget taco så fort i hele mitt liv haha. Jeg tror heller ikke taco noen gang har smakt så godt heller! Andreas kom hjem fra å hjelpe en kompis med å flytte litt etter vi hadde spist og til min store glede hadde han med sjokolade. Det er nesten flaut over hvor glad jeg kan bli av sånt. Det er flaut egentlig. Nå står klesvask og vask av det “nydelige” badet vårt for tur og så er det farmen! Flere som følger med?

Husk spørsmålsrunden, den kommer du til ved å klikke HER.

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg