TRENING

Gjett hvem som sov til langt over 12 i dag da? Jeg hater hater hater når slikt skjer. Ikke bare gjør det at det blir vanskeligere å sove til kvelden, men jeg mister jo store deler av dagen og dagslyset. Nå skal jeg egentlig bare lade telefonen min, spise litt og så komme meg på trening. Denne uken har vært helt grei treningsmessig forresten! Jeg var på treningssenteret mandag og onsdag, gikk meg en god tur tirsdag og torsdag og i går ble det ikke tid da jeg var opptatt med andre ting. Hele gårsdagen gikk til å filme med Ingrid og Nora og på kvelden var jeg med Anniken. Jeg gleder meg så mye til å vise dere hva vi filmet! Jeg tror jeg aldri har vært så fornøyd med en video før haha. Det eneste som mangler med videoen er ett klipp jeg skal filme i dag, legge det inn, redigere det og så laste opp filmen. Gled dere! Det er en skikkelig høstvideo jeg tror mange kan kjenne seg igjen i!

Jeg har en liten stund lurt på om jeg skal skrive litt mer treningsrelatert fremover. Nå er jeg ikke noen ekspert på det området, men jeg vet hva som funker for meg og hva som ikke funker. Tøying er også noe jeg er ganske så interessert i og akkurat der så har jeg ganske god peiling. Det høres jo litt spesielt ut å si man er ganske så interessert i tøying, men sånn er nå det.

Det er ennå ikke for sent å stille spørsmål HER om du lurer på noe forresten! Jeg tenkte å filme spørsmålsrunden neste uke en gang. 

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg