FALL EXPECTATIONS VS REALITY

Jeg vet ikke med dere, men jeg er iallfall slik at jeg har en del forventninger til høsten og hvordan den skal være. År etter år erfarer jeg at virkeligheten tilsvarer jo ikke helt forventningene. På fredag filmet Nora, Ingrid og jeg en film om nettopp dette! Jeg skal innrømme at jeg synes selv at den ble veldig bra haha. Så var det utrolig koselig å lage en film sammen med noen også. Vanligvis er jo dette noe jeg har gjort alene da ikke så mange jeg kjenner har interesse for film/youtube. Eksemplene vi har brukt i videoen er nok noe flere kjenner seg igjen i. Det hadde vært artig å filmet noe lignende til jul også. Jeg er jo tidenes julemenneske og har hatt nedtelling til 1. desember i flere måneder nå. For ikke å glemme at jeg spurte vennegjengen om vi skulle finne på noe koselig rundt jul for godt over en måned siden. Da ble de litt oppgitte, det har jo ikke vært Halloween engang. Og årets julaften begynte jeg å planlegge før sommerferien. Glad i jul? Bare litt altså..

Hva kjenner du deg mest igjen i?

-Elise Amanda

6 kommentarer

Siste innlegg