GIRL POWER

ÅH, jeg liker virkelig denne t-skjorten skikkelig godt! Akkurat nå er jeg helt i zombieland etter å ha vært våken over 24 timer. Først klokken syv på morgenen i dag begynte jeg å bli trøtt, men hadde jeg lagt meg da hadde jeg ødelagt døgnrytmen min enda mer. Så, for å ikke sovne dro jeg på treningsstudioet og hadde en skikkelig god økt. Det er hardt å være b-menneske. Jeg lurer på hvor lenge jeg klarer og ikke minst orker å holde meg våken i dag, jeg satser på å ikke sovne før klokken syv i det minste. Å ta seg en lur fungerer ikke for meg, jeg klarer virkelig ikke stå opp igjen etter en halvtime. Flere som kjenner seg igjen? I tillegg blir jeg skikkelig gretten, noe som hverken er hyggelig for Andreas eller meg.

Etter trening dro jeg hjem for å dusje, ordne meg og så tok jeg bussen til Fritzøe brygge for å hente kamerastativet mitt som hadde kommet i posten. Hvor deilig er det ikke å ha kamerastativ igjen!? Dere aner ikke. Jeg har vært uten i tre år nå. Det måtte jo selvfølgelig testes, så da tok jeg litt antrekksbilder før jeg tok bussen til byen for et møte. Ellers har jeg rukket å handle litt i dag og nå har vi nettopp spist taco. Litt tidlig fredagstaco, men ikke så rart med tanke på hvor lenge jeg har vært våken. Da er det bare å krysse fingrene for at jeg klarer å holde meg våken noen timer til.

Til uken skal jeg filme Q&A, enn så lenge kan dere stille spørsmål ved å klikke HER om det er noe dere lurer på.

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg