NORA

Nora var hjemme på høstferie forrige uke og da måtte vi jo selvfølgelig finne på noe. Noe av det vi gjorde var å ta litt bilder og under her ser dere noen av dem jeg tok av Nora. Det er så uvant å ikke ha flere av vennene mine i umiddelbar nærhet lenger. Heldigvis er det ikke alt for vanskelig å holde kontakten så digitalt som vi lever i dag. Nora møtte jeg første gang da hun var så liten at du krabbet, noe hun ikke husker. Åpenbart. Det er to år mellom oss, derfor husker jeg det så vidt. Fedrene våre var venner lenge før vi ble født. Likevel var jeg kun med henne før hvis vi var med fedrene våre da vi var små. Jeg gikk til og med i samme klasse som henne et år, uten at vi snakket noe særlig sammen. Først i 2015 tror jeg ble vi egentlig venner, til tross for at jeg føler vi har kjent hverandre i årevis. Noe vi for så vidt har gjort, men vi kjente ikke hverandre. Jeg ble kjent med Simone jeg gikk og skulle gå i klasse med og det var via henne jeg egentlig ble kjent med Nora. Noe fedrene våre synes er ganske gøy haha. 

På de årene vi har vært venner har vi gjort utrolig mye sammen. Vi har vært på tur til London sammen, i år var vi i dyreparken, vi har hatt utallige filmkvelder, flere turer i skogen og alt mulig annet egentlig. Skravla går som regel i 120 når vi er sammen, for vi har så mye på hjertet begge to. Ikke minst har vi så himla mye til felles. Jeg er utrolig glad for å ha denne finingen her som en av mine aller nærmeste! 

-Elise Amanda

5 kommentarer

Siste innlegg