WHAT’S IN MY FRIDGE

Gårsdagen var utrolig tung og det var godt å komme seg på dansing for å få tankene over på noe annet i dag. Jeg skrev et innlegg om gårsdagen som jeg postet i går kveld, jeg trengte virkelig å få tankene ned. Skriving har alltid hjulpet meg og jeg foretrekker å ordlegge meg skriftlig fremfor vokalt. Det har jeg gjort så lenge jeg kan huske. Anniken hentet meg også i går kveld, hvor vi kjørte litt rundt, stoppet noen steder og bare snakket. Snakket om alle de gode minnene vi har med Julie, prøve å fokusere på det. Ikke at det er lett, men der og da hjalp det litt. Innlegget ligger under dette, om du ønsker å lese. Det er så utrolig tungt og jeg veksler mellom å bryte ut i gråteanfall til å tenke at “nei, dette er ikke sant, dette har ikke skjedd”. Slik kommer det nok til å fortsette en god stund også. 

Nå derimot sitter jeg i garderoben på dansestudioet og skal snart spise havregrøten og eplet jeg tok med. Jeg skal bare tøye ferdig og poste dette først. En og en halv time ballett var virkelig godt nå, i tillegg er det veldig gøy å jobbe med koreografi. Og om litt under to timer har jeg en ballettime til. Akkurat nå setter jeg ekstra pris på dansinga. For en liten stund siden laget jeg en video hvor jeg viser hva vi har i kjøleskapet. Jeg var veldig usikker på om jeg skulle poste den eller ei, jeg føler den ikke ble så bra. Lyset er jo helt feil, men dumme meg sjekket det først etter jeg var ferdig å filme.. Jeg har postet en ny video hver søndag de siste ukene og det kommer jeg til å fortsette meg, jeg har mange forslag og jeg gleder meg til å vise dere. 

Hvis du har noen spørsmål du vil stille meg til spørsmålsrunden jeg skal filme snart kan du klikke HER.

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg