SEKSTENDE OKTOBER

Jeg prøver å fylle dagene mine med litt forskjellig, men det er ikke så lett å følge planene jeg lager bestandig. Natt til i dag var skikkelig tung og jeg lå våken til morgenkvisten. Det er alltid det samme, en god mix av å ikke bli trøtt og tankekjør. Begravelsen til Julie blir neste uke og jeg klarer ikke helt å ta det inn. Det er så uvirkelig virkelig. Dagene blir ofte fylt med sykdomsrelaterte ting og jeg er så lei. Så dritt lei av å ikke være frisk, dritt lei av å bli kastet rundt i systemet, dritt lei av å stå på sidelinjen og se alle andre gå fremover i livet. Tiden fremover ønsker jeg derimot å fokusere mer på det positive. Sette vekkerklokken til å ringe klokken åtte hver morgen og stå opp uansett. Dra med på trening uavhengig om jeg er motivert eller ei. Lese en bok i uken minst. Drikke te og se på farmen med Andreas. Finne på hyggelige ting som drar meg opp med venner. Fotografere mennesker. Gå kveldsturer i høstmørket. Finne frem yogamatta og begynne å bruke den igjen. Fortsette å tracke følelser hver dag og ikke gi opp.

Jeg har jo flere positive ting som skjer fremover. Snart er det Unge Venstre sitt landsmøte hvor jeg skal delta igjen, noe som blir spennende. I midten av november skal Anniken og jeg til Gdansk i noen netter. Og slutten av november/starten av desember er det prøver til juleforestilling og juleforestilling med dansinga. Min far pleier å si at i tiden rundt danseforestilling lever jeg i en lykkelig boble, noe som stemmer ganske så godt. Ikke minst er det ikke så alt for lenge til desember heller. Jeg omtrent lever og ånder for desember, jeg er tidenes julemenneske. 

Hvis alt går etter planen skal jeg filme Q&A i morgen, derfor er det siste frist å stille meg noen spørsmål om du har noen. Spørsmålene kan stilles HER (klikk).

-Elise Amanda

5 kommentarer
    1. Jeg er så utrolig glad jeg klikket meg inn på bloggen din nå, skikkelig fin blogg med fantastiske bilder! Jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier jeg sliter selv psykisk..
      Å har ikke mye og fylle dagene med. Klarer du å sette de målene med å stå opp til 8 hver dag, er du beintøff! Kanskje jeg skal slenge meg med og gjøre det samme.. Å se om det fører til noe positivt.
      Igjen, kjempefine bilder. Likte antrekket ditt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg