PROSJEKT MYK

Naturlig er jeg stiv som en stokk, jeg tuller ikke. Før jeg begynte å tøye jevnlig kunne jeg så vidt ta på knærne mine da jeg stod på strake ben. Å sitte med rette ben hadde jeg ikke sjans i havet til, da måtte jeg omtrent ligge for å rette ut knærne. Jeg har jo blitt noe mykere etter noen år med dansing og tøying i perioder, men jeg er ennå mye stivere enn hva jeg har lyst til å være. Derfor går jeg “all in” de neste to ukene og skal følge et tøyeprogram for ben hver eneste dag. Jeg har filmet første økt i dag og skal filme litt videre de to neste ukene før jeg filmer resultatet. Det krever disiplin, men jeg ønsker virkelig å få til dette og ikke minst klare å vedlikeholde det. For er det noe jeg er dårlig på så er det nettopp det! Jeg kommer også til å tøye ryggen litt da den også er noe som plager meg. Dette blir spennende! Krysser fingrene for meg selv hehe. 

Hvis du vil følge litt fremgang i mellomtiden så sjekk ut instaen min @pirouetteintherain (jeg har faktisk mistet kontroll på hvor mange insta’er jeg har, men denne bruker jeg en del til trening og ballett altså)

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg