TRENING OG MØTE

FOR en kreativ overskrift da.. Jaja, man kan ikke alltid være kreativ. Da klokken ringte halv ti i dag morges var jeg sååå trøtt, men heldigvis kom jeg meg opp og på trening. Det er sååå deilig å starte dagen med å bevege seg litt! Etter trening fikk jeg unna dagens tøying og jeg kjenner det nå for å si det sånn! Jeg skal prøve å starte dagen i morgen likt også, for det gir meg så mye! Det blir spennende å følge min egen utvikling med tøyingen også. Jeg tok noen før-bilder i går og jeg gleder meg til å sammenligne om ca to uker. Håper og tror på en stor forbedring!

For en liten stund siden kom jeg hjem fra delegasjonsmøte med Vestfold Unge Venstre som jeg arrangerte. Vi har aldri hatt det før landsmøte, men jeg synes det var en god idé, så da arrangerte jeg det like gjerne. Møtet var en liten forberedelse for landsmøtet som er nå i oktober og jeg skulle ønske det hadde blitt arrangert noe lignende før mitt første landsmøte. Vi gikk igjennom litt praktisk informasjon, leste litt gjennom sakspapirer og diskuterte noen av tingene i sakspapirene. Veldig greit for å bli litt bedre kjent med hverandre, vite litt mer om hvordan vi står politisk innad VUV og kunne informere litt om landsmøtet. Denne gangen slo vi også litt på stortromma og spiste sushi hehe. Jeg skal også innrømme jeg følte meg litt kul med nøkler til rådhuset, hvor vi hadde møtet haha. Nøklene ble jo selvfølgelig levert tilbake etter møtet. Noe som minner meg på at vi glemte å ta med søpla i søplekassen ut.. uff, vi spiste jo sushi.. Stakars de som skal ha det møterommet neste gang. Litt flaut. Håper dere har hatt en fin dag! 

-Elise Amanda

6 kommentarer
    1. Hahah, huff, jeg kan se for meg den lukten som de neste får som skal ha det møterommet 😛 jeg har aldri likt sushi. haha! Skjønner det var stort å få nøkler å alt til rådhuset. Veldig flink! Vet du hva? Knall fine bilder av deg og likte veldig godt den kåpen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg