LANDSMØTE DAG TO

Da var landsmøtet over for denne gang og i skrivende stund sitter jeg på toget på vei hjem. Det har vært spennende, slitsomt, interessant og gøy på samme tid, akkurat slik det pleier å være. Jeg hadde egentlig tenkt til å gå på talerstolen på fredag for å snakke om nettvett blant voksne, men valgte å heller snakke om tegnspråk (igjen). På skolen ble jeg alltid fortalt at jeg måtte snakke saktere under fremføringer, men lærerne har tydeligvis ikke vært borti taletid på under to minutter da jeg ble fortalt det haha. Og siden jeg hadde mye å si og veldig kort tid kom det godt med at jeg klarer å snakke raskt. Håper bare folk fikk det med seg. 

Antrekket under her er fra i går og er hva jeg hadde på meg før jeg ordnet meg til landsmøtefesten ( som forøvrig ble utrolig koselig! helt sår i beina i dag etter mye dansing i skyhøye hæler). Ser nå at jeg kanskje burde ha børstet håret i går, men alt kan man ikke huske heller. Jeg trodde flettene hadde overlevd natten litt bedre enn som så. Uansett, landsmøtet ga meg så mye motivasjon til å virkelig få igang en skikkelig aktivt styre i Vestfold igjen! Gleder meg til tiden fremover!

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg