OUTFITS IN SEPTEMBER

Nå blir Andreas og jeg straks hentet for å dra på middag til Anniken. Det blir servert risgrøt og julebrus og juleentusiast som jeg er gleder jeg meg skikkelig! Jeg håper vi kan sette på litt julemusikk også hehe. Jeg kan ikke forstå at jeg ikke likte risgrøt før (jeg spiste alltid maisagrøt isteden), for nå er det noe av det beste jeg kan få å spise! Grøt generelt er noe jeg er utrolig glad i og ekstra godt er det nå som det er kaldt ute. Tidligere i dag var jeg en liten tur på treningssenteret hvor jeg hadde en kort treningsøkt. Jeg skulle gjerne ha hatt en skikkelig økt, men jeg har ikke vært i form de siste dagene. Håper jeg er helt fin igjen i morgen, det passer så dårlig å bli syk nå. Juleforestilling med dansingen nærmer seg jo med stormskritt. 

Under her har jeg samlet antrekkene jeg postet fra september. Hvilket antrekk likte du best? Og skal jeg fortsette med slike poster med antrekk hver måned?

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg