JEG KJØPTE 9 KILO GODTERI

Ja, du leste helt rett. For en god stund siden klikket jeg hjem 8.9 kilo med godteri. De som kjenner meg vet at smågodt er noe av det aller beste jeg vet og at jeg spiser det litt vel ofte. Litt for ofte i grunn, men jeg jobber med saken hehe. De (nesten) 9 kiloene med godteri er borte nå og selv om jeg delte en god del av det med andre gikk det fort unna. Mye billigere enn om jeg skulle kjøpt det i butikken var det i alle fall! Jeg betalte kun 350 kroner inkludert frakt for alt sammen! På videoen under her får dere se alt jeg kjøpte. Venninnen min Nora ble med på videoen og hun fikk ikke vite på forhånd hva jeg hadde kjøpt, bare at jeg hadde kjøpt noe og at det skulle pakket ut. Håper videoen faller i smak (åh haha jeg har så dårlig humor)!

-Elise Amanda 

 

7 kommentarer

Siste innlegg