OUR LIVING ROOM

Jeg elsker virkelig mandager! Da jeg var yngre hatet jeg dem, men etter å ha blitt eldre har jeg forstått at for min egen del er mandager den beste dagen i uken. Jeg regner med at det ikke bare er jeg som tenker “ny uke, nye muligheter”? For det blir liksom en ny start, selv om hver eneste dag og time kan være det for den saks skyld. De siste årene har jeg også hatt ballettimer på mandager og det er virkelig ukens høydepunkt! Det er så trist å skulle slutte på det etter jul, det river så hardt i hjertet mitt. Jeg er jo egentlig for gammel til ballettklassene på dansestudioet, men jeg har vært så heldig at jeg har fått lov til å fortsette likevel. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å begynne å gråte på juleforestillingene. Etter applausen spilles alltid en versjon av “Julenissen kommer i kveld” og DET bringer følelser frem det! Jeg tuller ikke, jeg gråter av ren lykkefølelse, det har jeg gjort hver gang de siste årene. Men denne gangen blir det ekstra spesielt, både på godt og vondt. Hovedgrunnen til at jeg skal slutte er at det ikke lenge etter nyttår blir en innleggelse på RASP på meg og i våres blir det innleggelse på Modum Bad. Heldigvis sa de på Modum Bad at jeg kan få danse på dansestudioet nede i byen der som min egentrening så lenge det ikke krasjer med programmet der og det krasjer faktisk ikke! At de sa ja til det ga meg ekstra motivasjon, for det er så viktig å ha noe som gir en glede og motivasjon i hverdagen, spesielt når man kjemper tøffe kamper.

Nåååå har jeg skravlet meg vekk som vanlig. Jeg tuller ikke, til vanlig skravler jeg så mye og spør om så mye rart. Kanskje ikke så rart folk blir slitne i hodet av å sitte lenge i bil med meg hahaha. Uansett, det innlegget egentlig skulle handle om var stua vår! Under her ser dere hvordan den ser ut, eller iallfall litt av den. Det ligger en film på YouTube HER om dere vil se hele. Etter jul skal jeg få kjøpt noen posters til å henge på veggene, de er så utrolig tomme noen steder. Kanskje noen hyller også. Puter i sofaen hadde vi flere av, men noen av dem havnet på soverommet og gjesterommet. Så puter skal det også bli og litt pyntegjenstander i gull og svart. Og noen grønne planter, det må jeg ikke glemme! Dessverre for meg har Andreas også meninger om interiøret, men heldigvis er ikke smakene våre totalt krasj. Og vinduene våre i stuen må vaskes på utsiden ganske snart, det så jeg veldig godt på det siste bildet nå! De er helt rene og fine på innsiden altså. Så ja, her er altså spisestua og stua vår. Vi har en tv-benk med en tv på også, i tillegg har vi en peis, en bokhylle og en kommode av noe slag i stua også, men det kom ikke med på bildene. Hva synes du?

-Elise Amanda

6 kommentarer

Siste innlegg