NØTTEKNEKKEREN

God kveld dere! Vi har ikke hatt nett i dag og siden det ennå ikke er her ofrer jeg litt av mobilnettet mitt. For noen timer siden tok venninna mi Mona (klikk på navnet hennes så kommer dere til bloggen hennes) toget inn til Larvik for å møte meg. Begge to fikk helt bakoversveis da vi kom frem til at det må ha vært nærmere 2 (!!) år siden vi så hverandre sist. Wow, tiden flyr! Heldigvis føltes det som om vi like så godt kunne ha sett hverandre i går da vi møttes og det er så godt med slike venner! Hvor det føles like naturlig og fint å møtes uavhengig av når sist var. Vi gikk bort til Bølgen Kulturhus for å se filmen “Nøtteknekkeren” og den var veldig fin! Det var faktisk en blanding av voksne og barn i salen, men så er det tross alt en Disney-film og Disney blir man aldri for gammel til. Det eneste jeg synes var synd var at det ikke var så mye ballett i filmen som jeg hadde håpet på. Likte den gjorde jeg i alle fall uansett!

Vi måtte gå noen få minutter før filmen var ferdig, men vi fikk med oss det viktigste på slutten (tror jeg haha) for at Mona skulle rekke toget. Det var så fint å se henne igjen og vi tok hverandre i hånden på at det ikke skal bli lenge til neste gang vi ses. Gleder meg allerede til vi møtes igjen<3 Det var en kjempefin kveld og jeg er så glad for at Mona ville reise til Larvik for bare noen få timer sammen. Heldigvis har vi allerede avtalt at det blir overnatting neste gang! 

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg