NIENDE NOVEMBER

Hei dere! Si hallo til tidenes merkeligste poseringer på bildene under haha, ikke aner jeg hva jeg drev med. Jeg sovnet jo selvfølgelig ikke før utover morgenkvisten i dag og våknet etter å ha sover i ca 2 timer og dermed hadde jeg selvfølgelig klart å forsove meg til legetimen jeg hadde i dag.. Hvor typisk er ikke det!? Så da må jeg jo ut med penger for ikke møtt, noe som er utrolig kjipt. Jeg må også få bestilt meg en ny legetime, men jeg tror jeg skal kjøre litt mer safe denne gangen og bestille time sent på dagen. Bare sånn i tilfelle. 

Akkurat nå står det søtpoteter i ovnen og middagen i dag blir derfor bakt søtpotet med stekte kikerter og avokadokrem. Gleder meg! Denne retten og mye annet godt kommer det oppskrift på etterhvert, anbefaler dere virkelig å teste ut oppskriftene når jeg poster dem! Jeg føler at så mye vegetar og vegansk mat inneholder så mange spesielle ingredienser og/eller dyre ingredienser, så rettene jeg kommer med er hjemmelaget, kjempegode, vanlige ingredienser, sunne og ikke minst så er de studentbudsjettvennlige. 

 

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg